2013. március 1., péntek

8.fejezet

Sziasztok! Sajnálom hogy tegnap nem volt rész,de mint ahogy eddig is hangsúlyoztam,NEM minden nap tudok hozni részt. Köszönöm ha ezt megértitek. Szóval itt van a következő rész. Puszi xx


 Váratlan ismerős!

A szertartás után a menyasszony és a vőlegény egy eldugott helyen beszélgettek,míg a többiek ettek és táncoltak. Én is épp Carlisle-al táncoltam,mert 'felkért'. Valami lassú szám volt,de nekem nagyon tetszett. 
~Hogy érzed magad? - kérdezte a fülemhez hajolva. Még így is alig hallottam mit mondott,pedig szinte már kiabált. A lassú zene eggé hangos volt. 
~Remekül! Nagyon tetszik az esküvő. - mosolyogtam,és tudtam hogy így is meghallja. 
A beszélgetésnek ennyi is volt,de aztán átadtam Carlisle-t Esme-nek és elindultam valamit inni. Végül egy pohár pezsgő mellett döntöttem, ami most nagyon jól esett. 
~Szia! - hallottam meg mögülem egy hangot,mire ijedten ugrottam egyet,majd kifújtam a levegőt. ~Bocsánat! Nem állt szándékomban megijeszteni. - kezdett el szabadkozni Seth, de gyorsan befogtam a száját. 
~Semmi baj. - mosolyodtam el,de a szavakat csak suttogtam. A zene már elég hangos és gyorsabb volt.~Táncolunk? - kérdeztem,mikor elfogyott a poharamból az ital. 
~Persze. - mosolygott Seth,majd karon ragadtam és a parkett felé húztam. Már régebb óta csak ketten táncoltunk,mikor egy lassú szám következett. A köreinkben lévő emberkék közelebb bújva egymáshoz táncoltak,én és Seth pedig csak egymás szemébe nézve álltunk. Végül ő húzott magához közelebb és homlokát enyémre nyomva táncoltunk. Le sem vettük egymás szemét a másikéról. Nem szerettem táncolni,de ez most valahogy más volt. Mintha nem is táncolnánk,hanem lebegnénk. Ahogy sötét szemeibe néztem,a gyomromban lévő lepkék életre keltek. Életem legjobb tánca most történik meg. Hirtelen egy ismerős hangra lettem figyelmes.
~Ti mi a fenét csináltok? - hallottam meg egy ismerős hangot. Mindketten oda kaptuk a fejünket,és az én szám a padlót verdeste. Igaz hogy ez csak egy tánc volt,de ő ezt nem tudhatja.
~Én.. ez nem az aminek látszik. - kezdtem össze - vissza beszélni. 
~Ja,én meg a nagyanyád vagyok,mi ?! - kiabálta Matthew magán kívül. Mindenki minket bámult,miközben mi veszekedtünk. 
~Matthew,ez tényleg .. - kezdtem volna,de ekkor a keze csattant az arcomon,mire én a földre estem. Az arcom égett,de ez a barátomat nem érdekelte. Bella,Alice és Nessie körém gyűltek,de én nem tudtam felfogni az egészből semmit. Nem értettem hogy most miért ilyen erőszakos
~Ezt neked,te kurva! - kiabálta idegesen,majd Seth felé fordult volna,de ekkor már Edward és Sam lefogta. Elkezdett kapálózni,de semmit sem ért,mert ők kétszer erősebbek voltak ennél a srácnál. 
~Matthew,azonnal takarodj még a portáról is,mert nem állok jót magamért. - kiabálta idegesen Seth,mikőzben teljes testében remegni kezdett. 
~Jared,Paul és Quil vigyétek innen Sethet, Embry vidd innen ezt a szemét ládát! - kiabálta bátyám sürgetően,és a srácok már vitték is Sethet,míg Embry át vette Matthewet. Sam idegesen térdelt le mellém,miközben szólongatott. Mivel a lányokra figyelni sem tudtam a hirtelen ért ütés miatt így bátyám egy kis hideg vizet fröcskölt az arcomra. Egyből megráztam a fejemet és bambán bámultam a körülöttem lévő emberekre. 
~Jól vagy? - kérdezgette mindenki,de én csak az arcomhoz nyúltam,mivel eszeveszettül éget.  
~Gyere lekezelem! - nyújtotta a kezét Carlisle,és Esmével az oldalán bevittek a dolgozó szobájába,hogy az arcomra jeget rakjanak. Milyen jó volt elsőnek ez az esküvő,és az miatt a barom miatt egy átok lett. Ezt biztos hogy nem bocsájtom meg neki. Még hogy én megcsalom? Bolond duma. Ő hányszor csalt már meg engem,és meg bocsájtottam neki. 
                                                Komizni ér!                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése