2013. február 26., kedd

7.fejezet

Jó Olvasást! 




Esküvő!

~Bella,azt oda! - mondta Alice, aki egyébként az esküvő szervezője. Már 2 hét telt el azóta hogy Rose és Emmett bejelentették,újra össze házasodnak. Mindenki örült neki. Nagyon sok mindenki lett meghívva. Én mivel nem tudok nekik semmit sem venni,vagy ilyesmi ezért egy számot írok nekik. Remélem tetszeni fog nekik!  ~ Nem. A bal oldalra. - parancsolgatott Alice lelkesen. Én nem tudtam sok mindenben segíteni,csak annyit csináltam hogy a lerakott padokat díszítettem. De azt nagy lelkesedéssel. Nagy öröm,hogy tudok segíteni nekik. Az esküvő holnap lesz,amit már nagyon várok. Nessie és én lettünk a koszorúslányok,és Carlisle fogja bekísérni Rose-t. 
~Szia! - hallottam meg Rosalie bársonyos hangját. Ijedten kaptam oda a fejem,de ahogy megláttam elmosolyodtam. Rosalie haja szokatlanul festett. A mindig kibontott haj helyet, egy gyönyörű masni díszitette a feje búbját. Minden elismerésem Alice-nek. Tuti hogy holnap ő csinálja a hajamat! ~Hogy vagy? - kérdezte szokatlanul kedvesen. 
~Miért voltál olyan velem először? - csúszott ki hirtelen a számon. Rose elsőnek csodálkozva nézett,majd elmosolyodott. Kíváncsian meredtem rá,választ várva. 
~Mert irigyelem az életedet,Rach. - mosolygott,még mindig nem értettem hogy a gyönyörű és csodálatos Rosalie az én szánalmas és boldogtalan életemet irigyeli? Ez badarság. Látván értelmetlen arckifejezésemet felnevetett. Angyali hangja beterítette az egész erdőt. ~ Rachel! Neked mindened lehet még. Munkahely,barátok és család. - mondta és ahogy láttam az utolsónál elszomorodott. 
~De neked is mind megvan! - mondtam értetlenül. Ebből mit akar kihozni? Újra felnevetett.
~Neked lehetnek gyermekeid! Amik nekem már nem. Te öregszel,én nem! És ez a tudat megbolondít. - mondta szomorúan. Nagyon megsajnáltam szegényt,de azt nem mondtam neki hogy én is szeretnék olyan lenni,mint ő. Bármi áron,de én örökké Nessie - vel akarok maradni. A legjobb barátnőmmel.  ~Én őszintén megbánta hogy olyan undok voltam veled. Meg bocsájtasz? - kérdezte reménykedve. 
~Soha nem haragudtam rád. - mosolyogtam,mire ő szorosan megölelt. Jó érzés volt,hogy nem vagyunk haragba,hisz' én őszintén szeretnék a barátnője lenni. Mikor elengedett Alice jelent meg mellettünk. 
~Ó! Esküvők,mindenkit összehoznak! - vigyorgott szélesen. 

...

Eljött! Elérkezett az esküvő napja is. Mindenki nagyon izgatott,és megérkeztek a Denali klán is. Még nem találkoztam velük,de már várom őket. Rajtuk kívül még a farkasokat is meghívták. Persze emberi alakban! 
~Rachel,ide hoznád Rosalie ruháját? - kérdezte meg Bella kedvesen. Már Rosalie haja készen volt, szőke haja be göndörítve, és oldalt egy fonás díszesül. Virágok mindenhol,és ez nagyon jól állt neki. A ruhája egyszerűen káprázatos volt. Fehér,és a fölsőrésze tele volt kis gyémántokkal.  Párszor bele gondoltam,hogy Rose-nak hány ruhája volt már. 
~Természetesen. - mosolyogtam és már a kezemben is volt a hófehér esküvői ruha. Rosalie felhúzta magára,addig nekem kezdték csinálni a hajamat. Szög egyenes,barna hajam csak simán be lett göndörítve, és három virágot illesztett be Alice.  Nessie - nek ugyan ilyen volt. A ruhánk szintén egyezett. Vagy talán csak annyiban nem,hogy nekem rövid volt.  Nagyon bejött nekem ez a ruha. 
~Nem sokára kezdődik az esküvő! - jelentettem ki ugrándozva. Nessie-vel lesiettünk az udvarra,ahol már mindenki ott volt. 
~Bemutatlak a Denaliaknak. - mosolygott Nessie,és oda mentünk azokhoz akikkel Emmett beszélgetett
 Tanya és Kate,a két nővér.  Az a két nő eléggé kedves teremtmények. Azt mesélték hogy a testvérüket, Irinát 2006-ban a Volturi megölte,hamis tanúskodás miatt. Ahogy láttam még mindig nagyon nehezen viselik az elvesztését. Carmen és Eleazar.  Ahogy látom rajtuk nagyon szeretik egymást,és egy percre sem mozdulna egy egymás közeléből. A szerelmük olyan igaz és valós,mint Carlisle és Esme-é vagy Bella és Edwardé. Már nagyon sok ideje beszélgettünk,mikor a pap arra intett minket hogy álljunk fel. Szóval jön a menyasszony
                                                    Komizni ér!             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése