2013. február 25., hétfő

6.fejezet

xx 



 Bejelentés!

Csodás napra virradtam a Cullen házba. Tegnap a lányok azt mondták,hogy aludjak náluk,és tartunk egy csajos estét. Úgy is tetűk,és ami a legőrültebb volt hogy hajnali 3-kor Esme bejelentette hogy nekem és Nessie-nek irány az ágy. Nagyon jó volt. Mióta itt vagyok nem mutattam még ilyen jól. Alice kedvéért megmutattam az úgy mond róla írt számomat. Azt mondtam neki,hogy adjon egy nevet amit rögtön be is kiabált. 
'~Ruhamánia! - kiabálta be a szám végén,szinte rögtön.
Megtöröltem a szemem,hogy a látásom kitisztuljon
~Jó Reggelt! - vigyorgott Alice a képembe,mire én egy nagyot sikkantottam és rögtön felugrottam. Alice a reakciómon röhögöt,amit 100% hogy már előre látott. 
~Te kis.. - vigyorogtam,majd el kezdtünk kergetőzni. Már vagy fél órája kergettem az egész házba és megjegyzem,mindenki minket nézett és azon röhögtek hogy nem tudom elkapni. 
~Szoljatok hogy jegyezem fel.Egy vámpír lánnyal soha az életbe ne kergetőzzek,mert én járom meg! - dőltem előre,hogy levegőhöz jussak. Persze mindenki dőlt a röhögéstől. Az arcom ki volt pirulva és szakadt rólam a víz is. Azt vettem észre hogy Alice felkap és a másik pillanatba már a szobájába vagyunk,ő pedig a ruhái közül válogat. ~Ha szabad tudnom mit csinálsz? - vonta kérdőre,még mindig lihegve. 
~Go a fürdő,tusolj le én addig nézek neked egy ruhát! - mondta ki se nézve a gardróbjából. Csináltam azt amit ő mond és mire kijöttem a fürdőből,Alice és a ruha már az ágyon pihent. Közelebb léptem hogy meg nézzem mit válogatott össze nekem. ~És előre szólok hogy felveszed! - figyelmeztetett. Király most miért nem vehetem fel a saját ruhámat? Az jobb mint ez a csicsás gönc. Meg amugy sem mennék sehova. 
~De.. - kezdtem volna tiltakozni,de Alice egy mozdulattal befogta a számat. 
~Csitt..Öltözz! - parancsolt rám,majd kiment a szobából. Vettem egy mély lélegzettet és magamra húztam a ruhát. Alice egy nyári összeállítást állított össze nekem,mivel Forks-hoz képest szép idő volt. Egy fehér szoknya,aminek a derekán egy masnis öv volt,és egy barna magassarkú. - Ezért még Alice kapni fog! - döntöttem el magamban,kegyetlenül.Vettem egy mély levegőt,majd elindultam le a lépcsőn. Leérve mindenki csodálkozva mért végig,csak is Alice vigyorgott. 
~Csini! - jelentette ki Bella és lánya egyszerre. Egy rugón jár az eszük az is tuti. Elpirulva szegtem le a fejem és léptem Alice mellé. 
~Ezt még jól megbánod! - súgtam oda neki. 
~Hallod Alice,a kis csaj bekeményít. - röhögött fel Emmett mögülem. Össze szükült szemmel fordultam meg,és villámokat szórtam rá. Úgy látszik Emmett még nem látta ezt az oldalam mert még a száját is befogta. Elégedetten elmosolyodtam,majd a vállát megütögetve indultam Nessie után,aki a konyhába sietett. Már nagyon éhes vagyok. 
~Ha végeztettek mondanunk kell valamit! - hallottam meg Rosalie hangját. Szóval be szeretnének valamit jelenteni. És én itt maradhatok? Ez csúcs. A bátyám mindig elküldött ha megbeszélni valója volt a farkasokkal. Nessie-vel gyorsan bekanalaztuk a zabpelyhet,amit még Esme csinált. 
A nappaliba érve leültem Carlisle és Edward közé. Szégyenlősen tettem keresztbe a lábamat és kíváncsian néznk az előttünk álló párra. 
~Szóval. - köszörülte meg a torkát Rose. - Úgy döntöttünk hogy újra össze házasodunk! - jelentette ki mosolyogva,mire Emmett átkarolta a derekát. 
                                                 Komizni ér!                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése