2013. február 24., vasárnap

5.fejezet

Nincs hozzá fűzni valóm :)  Jó Olvasást! Pussz xx



 'Olyan büdös van,mint egy disznó ólban!'

Az ajtómban Seth Clearwater állt és azt nézte hogy játszom kedvenc számomat.  Szégyenlősen lehajtottam a fejemet és arrébb raktam a gitáromat. 
~Szia! - köszönt huzakodva, miközben szemeit nem vette le meztelen lábaimról. Szégyenlősen keresztbe helyeztem lábaimat,majd átkaroltam őket.
~Mit szeretnél? - néztem rá csokoládé barna szemeimmel. Nem akartam senkivel sem beszélni,főleg nem vele. Azzal nem aki a szívemet teljesen összekuszálta. Aki miatt nem veszem fel a telefont Matthewnek,de még Bree-nek sem. Az itt létem során teljesen megváltoztak az érzéseim a barátom iránt. Nem érzek iránta semmit, puszta barátságnál. 
~Gondoltam jól esne egy társaság! De ha nem,akkor.. - mondta közben pedig már meg is fordult hogy kimenjen. Hagytam hagy haddja el a szobámat,majd úgy döntöttem hogy ki megyek egy pohár tejért. Felhúztam magamra egy hosszú cipzáros pulóvert,majd lassan kicsoszogtam. A nappaliba Alice,Bella,Sam és Nessie-n kívül senki sem volt. Mit keresnek itt a csajok? Hisz' állítólag vámpírok nem jöhetnek a rezervátumba. Lemaradtam valamiről? 
Lassan oda csoszogtam a hűtőhöz és kivettem belőle egy üveg tejet. Beletöltöttem kedvenc poharamba,majd elindultam vissza a szobámba. Elhelyezkedtem ágyamon és lassan kortyolni kezdtem a tejemet,közben pedig egy számot hallgattam. Nagyon megtetszett nekem,és arra gondoltam amit még nem rég Bella mondott nekem. Hogy milyen boldogtalan volt mikor Edward elhagyta. Hogy a szíve is össze tört,de ahogy vissza jött,úgy kezdett begyógyulni neki. Ez a zene nekem arra emlékeztet. 
~Na jó,most azonnal kitolod a segged velünk,és elmegyünk vásárolni! - rontott be Alice a szobámba,de az arca eltorzult ahogy bele szagolt a levegőbe. Igaza lehet,hiszen itt egy sárkányt is meglehetne gyilkolni. A bűz lassan elérte az én orromat is és arcom ugyan olyan torz lett,mint Alicé. ~Mi történt itt? Olyan büdös van,mint egy disznó ólban! - jelentette ki undorodva. Kintről kacajokat lehetett hallani,ami azt jelentette hogy a lányok jót szórakoztak ezen. 
~Alice,én nem megyek sehova! - mondta ki minden élet kedv nélkül. Hollywoodban mindenféle vásárlásban benne voltam,de itt nincs kedvem. Főleg nem most. 
~Ó dehogynem! - rángatott fel Alice. ~Most pedig irány a zuhany. Amíg rendbe teszed magad,keresek neked egy elfogadható öltözetet. - mosolygott kedvesen,majd betolt a kis fürdőszobába. A zuhany ellazította a testrészeimet és miután kuszáltam a fülkéből megújultnak éreztem magam. Törölközőbe mentem ki a szobámba,ahol Alice kezében ott volt az öltözetem. Leterítette az ágyamra,majd már az ajtóm előtt is volt.
~Kint megvárunk. - mosolygott majd azzal a mozdulattal az ajtóm már be is volt csukva. Az ágyamhoz léptem és megnéztem mi van nekem összeállítva. A ruha tulajdonképpen jól nézett ki. Alicenek jó az ízlése! A ruha egy szürke csőszárú nadrág,egy szintén szürke felső aminek a derekát egy öv díszítette.A cipő egy magassarkú szandál volt amit kifejezetten szerettem. Gyors sminkelés után kimentem a helyiségből,ahol mindenki ott volt. Mindenki végig mért,mire én szégyenlősen sétáltam ki,a lányokat magam után húzva. 
~Irány vásárolni! - kiáltotta el magát Alice és Nessie egyszerre,mire mindenki beszállt Bella új Audi A3 - jába,amit még Edwardtól kapott 1 hónapja és elindultunk Port Angelesbe vásárolni. 
~Hosszú lesz ez a nap. - motyogtam megsemmisülten. 
~Höö? - kérdezték egyszerre a lányok. Inkább nem is válaszoltam
                                            Komizni ér!           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése