2013. február 23., szombat

4.fejezet

Sziasztok! Tudjátok,örülök hogy egyre többen néztek be a blogomba,de annak még jobban örülnék ha egy rövid kis komentet is hagynátok. Jó Olvasást! Pusz xx




 'Olyan furán nézz mindig rám!' 

 ~Háát.. - kezdtem huzakodva. ~Tudod .. én úgy érzem egyre jobban meg kedveltem.De amikor a közelében vagyok,olyan mintha biztonságba lennék még ha a világ fel is bórul. - mondtam,de közben a földet pásztáztam. Nem volt annyi merszem hogy Nessie szemébe nézhessek. Mikor már egy ideje nem mondott semmit,kíváncsian néztem rá. 
~Szerelmes vagy! - állapította meg,pár perc elteltével. Hitetlenkedve néztem a szeme közé. 
~Ez bolondság.Én nem lehetek belé szerelmes! - mondtam lassan,minden szót ki hangsúlyozva, hogy érthető legyen Nessie számára is. ~Én nekem Hollywoodban van a barátom,és az egész életem. Én nem telepedhetek le itt. De olyan furán nézz mindig rám! És a szemei megőrjintenek. Én nem akarok itt maradni,mint anyám annak idején! - mondtam minden szót kegyetlenül. Lehet hogy túl mentem egy határon,és ha ezt Sam hallaná rosszul esne neki,de szerencsémre nem hallja. És ez addig jó is. 
~Figyelj rám! Tudom hogy nem tőlem akartad ezt hallani,sőt senkitől sem,de azt hiszem Sethel az történt mint ami Jacobbal vagy Sammel. - mondta,de én csak értetlen szemekkel bámultam rá. Mit akar azzal mondani? Mert ha azt hogy ő is vérfarkas,akkor azt már tudtam. 
~Kifejtenéd,Nessie? - kérdeztem idegesen. 
~Szóval azt hiszem,hogy bevésődtél neki! - mondta ki a kegyelem bökést. 

...

Idők teltek el azóta,hogy Nessie kimondta azt a bizonyos szót. Azóta a szobámból nem igazán akarództam kijönni. Úgy érzem depis lettem. Nagyon rosszul viseltem. Hogy őszinte legyek, 2 kerek hete ebből a szobából ki se mozdultam. Persze Nessie,Emily és még Bella is eljöttek meglátogatni és unszolni hogy jöjjek már ki. Sőt még Alice is elszeretett volna vinni vásárolni,de mindhiába a próbálkozásuk. Mivel az én munkám Hollywoodban a dal írás volt,így itt is írtam egy-kettő szöveget. Egyet nagyon is megszerettem,így mondhatom hogy az lett a kedvencem. 
[A dalok magyar énekesektől származnak,de a szöveg énekét ide írnám le. : Radics Gigi - Mire vársz? ]
Csakis okosan,mindent beleadsz,de hidd el az életből így kimaradsz
Tudd, hogy nem elég ha mindig csak bólogatsz 

 De ha ver a szív és te vele mész, de néha persze megesik hogy belebuksz és felemészt
Mégis valami most megigéz

Csak a napfény ami számít,és egy jó szó
Fel a fejjel,teli szívvel csakis így jó
Ha a biztos úton jársz,de te mégis szállni vágysz
Sose félj,gyere élj! Mire vársz?

Néha nagy a köd,nézed hol a fény érzed nem hord az élet most a tenyerén
Mégis van erőd benned dobol a szenvedély

 Nézd egy pici seb sose veri szét a szívbillentyűk játékának öntörvényű ütemét
Sokkal többet bírsz,mint képzelnéd

Csak a napfény ami számít,és egy jó szó
Fel a fejjel,teli szívvel csakis így jó
Ha a biztos úton jársz,de te mégis szállni vágysz
Sose félj,gyere élj! Mire vársz? ...
 

Nagyon tetszik! A gitáromat előhúzva kezdtem el játszani. Életem legjobb irománya ez a szám,abban már biztos vagyok. Az utolsó akusztikát eljátszva,arra lettem figyelmes hogy valaki az ajtómban tapsol. .. 
                                          Komizni ér!                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése