2013. február 22., péntek

3.fejezet

Tudom hogy ez a rész most elég rövid,de csak ennyire tellett tőlem. Ígérem a következő hosszabb lesz. Jó Olvasást ! :) 



 Cullenék 2/2

Cullenék házához érve elkapott a csodálkozás. A ház óriási és gyönyörű volt. Tudtam hogy Nessiék családja nagy,de ekkora ház elég nagy még nekik is. Gyönyörű! És már előre tudom hogy belül valószínűleg milyen lesz. Minden hol ablakok,és mondhatni az egész ház mesébe illő volt. 
~Jössz már? - hallottam meg Renesmee édesen csilingelő hangját. Még egyszer körbe fixíroztam a ház külső részét,majd Nessi után,huzakodva ptem be a tágas előszobába. Egyszerűen kábulatosan gyönyörű és tágas a ház belülről is. 
~Olyan ... világos. - motyogtam csodálkozva. 
~Mit vártál? Koporsókat,várbörtönt és vizesárkot? - kérdezte Nessi,és úgy tűnt erre a kérdésre a válasz nagyon érdekli.
~Nem. Vizesárkot nem. - mondtam ősszintén. 
~Vizesárkot nem! - nevetett Nessie,mintha valami vicceset mondtam volna az imént. 
Belépve a tágas nappaliba nyolc személy nézett rám. Meglátva engem,a szőke hajú és egyben gyönyörű lánynak az arca megrándult. Nyomakodva álltam Nessi mögött,aki jókedvűen mosolygott. ~Sziasztok! - mondta Nessi végül,és én is elmotyogtam egy 'Jó Napot!' félét. Nem szoktam meg,hogy emberek közé megyek és ezt észre is vehették,mert Nessie szülei,és nagyszülei léptek előre. 
~Szia. Én Carlisle vagyok. - mosolygott kedvesen a Dr. Cullen. 
~Jó Napot! Én Rachel Rosalie Uley vagyok. - mutatkoztam be udvariasan. Észre vettem hogy a szőke hajú lány szeme valamiért felcsillan,mire a mellette álló magas medve szerű srác felnevet. ~Szia! Alice vagyok. - mosolygott kedvesen a legalacsonyabb lány - persze Renesmee után-,és mosolyra húzta ajkait majd megölelt. ~Huuh.. - motyogta.
Mindenki bemutatkozott nekem,és nagyon kedvesek voltak velem. Esme,aki Dr. Cullen - Carlisle-, felesége még olaszosat is csinált nekem,amit meg kellett jegyeznem hogy isteni volt. Végül a neveket egyszerűen megtudtam jegyezni. Esme,olyan anyuka szerű és szeretet teljes. Carlisle,a megértő apa és családfő szerepet tölti be. Alice,az a barátságos és mindig vidám lány,aki imádja a divatot. Jasper, Alice férje inkább visszahúzódó típus,aki messziről figyeli a történteket. Emmett,az a kemény agyú srác,aki mindig csipkelődik. Rosalie, Emmett párja eléggé goromba típus,aki egyébként ha ott van valahol a helyiség világosabb lesz szépségétől. Edward tölti be a Béta szerepet,és tulajdon képen egy eléggé kedves férfi. És nem utolsó sorban Bella, ő a család legerősebb tagja per pillanat aki nem tágít férje mellől egy percet sem. Az anyai ösztönei őt is felül múlják. 
Nessie újgy döntött bemutatja a ház többi részét is,így egy túrára kísért. A ház gyönyörű volt,és kb. 30 perc alatt tudtuk körbe járni e óriási házat. 
~A mi házunkhoz egy kis séta kell. - mondta mosolyogva miközben a lépcsőn hallattunk lefele. Miközben sétáltunk beszélgetni kezdtünk a családjáról. Mindent elmondtam,hogy milyen kedvesek és közömbösek egy farkas testvérével is. De ekkor egy nem várt fordulat érkezett. 
~Na és mi a helyzet Sethel? - tért egy számomra kényes témára. Nem szerettem az én szerelmi, vagy épp sima életemről beszélni. Bár nagyon jó érzés lenne kiadni magamból a feszültséget,de ezt nem teszem meg mert abból csak sírás lenne. És mint mindig most is én sírnák. Nessie látta hogy feszengek,így biztatóan újra megszólalt. ~Tudom hogy valami nagyon bántja a lelkedet,és tudod ilyenkor én Jakenek kiszoktam önteni a lelkem. Így könnyebb lenne minden neked is hidd le! - mosolygott rám biztatóan. Igaza van,ha kiönteném neki az összes bánatom,tudom hogy nem mondaná el senkinek sem. Bízok benne
~Hát .. - kezdtem huzakodva. ~ ..
                                                   Komizni ér!                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése