2013. február 20., szerda

2.fejezet

Sziasztok! Ahogy néztem,azt vettem észre hogy az Egyesült Királyságba többen olvasták/néztek be a blogomba mint Magyarországon. Azért ez egy kicsit furcsa,de örülök is neki. Remélem tetszeni fog nektek ez a rész és ha vagytok tovább olvassátok és ajánljátok :) Puszi xx




  Cullenék! 2/1

 Reggel furcsa módon jó kedvűen ébredtem. A tegnapi rosszul létem után,amit tulajdonképpen Seth okozott. Felvettem hosszú kardigánomat és a kis konyha felé vettem az irányt. Mivel hangokat hallottam onnan - ami azt jelentette hogy a többiek is itt vannak-,felvettem a Minie Egeres pólómhoz egy rövid nadrágot. Kiérve mindenki kíváncsian mért végig. Persze Sam megköszörülte a torkát,ami annyit jelentett hogy vegyek alá valamit. Felhúztam a pólómat,jelezve hogy van alatta egy nadrág. Végül a hűtőhöz libegtem és ki vettem belőle egy doboz tejet. Egy pohárba bele töltve sétáltam Sam és Emily mellé. Mindkettejük arcára egy puszit adtam,majd kisétáltam az ajtón. Ma eléggé szép idő volt,amit furcsálltam is. Hozzá szoktam az itteni időhöz. Hirtelen valaki mellém lépett és köszönt,mire én kis hiján szívinfarktust kaptam. 
~Szia Rach. - köszönt nekem Renesmee mosolyogva. Mivel még kicsi volt,így mosolyogva öleltem meg. ~Jobban vagy? - kérdezte kedvesen. Még jó hogy a többiek eddig nem kérdezték meg. Vagy csak Sam figyelmeztette őket,mert tudja hogy utálom ha aggódnak értem. Felhorkantam,és bele ittam a hideg tejembe. Testemen borzongás futott keresztül,ami jó érzés volt egyben. 
~Ness,remekül vagyok! - mosolyogtam rá,hogy hihetőbb legyen a dolog. Bár tényleg tök jól voltam,sejtettem hogy nem kerülhetem el azt hogy ne találkozzak a 'végzettemmel'. 
~Nem lenne kedved ma eljönni hozzánk? Megismerhetnéd a családomat. - mosolygott rám kedvesen. Kicsit vissza hökkentem. Találkozzak a családjával? És mivan ha nem kedvelnek? Mivan ha elfognak onnan küldeni? Eddig csak Bellával találkoztam,aki nagyon kedves volt velem. 
~Háát .. Mivan ha nem fognak kedvelni? - kérdeztem félve. Nessi édes,kislányos hangján felkacagott,ami egyenlő volt egyenlő volt egy csengő hangjával. 
~Még hogy nem kedvelnek? - kacagott tovább,de észre vette hogy én nem nevetek vele,így végül abba hagyta. ~Figyelj Rachel! - fordult felém mosolyogva. ~Olyan vagy mint anya.Ő is ezt kérdezte apától,amikor bejelentette hogy bemutatja a családot. Nincs mitől félned.Szeretni fognak téged,hisz' Jacobot is meg kellett kedvelniük. - mondta kedvesen. Nagyon aranyos tőle hogy ezt mondja,így végül mosolyogva bólintottam egyet. 
~Rendben van. - mondtam keményen,de mindketten felnevettünk. ~Mikor megyünk? - kérdeztem meg mosolyogva. 
~Öltözz fel,és elkérjük Jake autóját. - mondta egyszerűen. Bólintottam,majd befele kezdtem araszolni. Gyorsan magamra kaptam valami normális ruhát,ami egy egy szoknyából,egy farmer dzsekiből és egy vászoncipőből állt. Gyorsan felhúztam a cipőmet és már ki is libbentem a konyhába,ahol beszélgettek. Mindenki itt volt,ami nekem kényelmetlen volt. Próbáltam kerülni Sethet,ami szerencsére sikerült is. 
~Így jó lesz? -fordultam Renesmee felé félve. Mindenki végig mért.
~Szexi! - jegyezte meg Jared vigyorogva. ~Jól nézel ki! - motyogta Seth is,és a többiek is különféle dolgokkal intettek meg. 
~Nagyon jó Rach! - mosolygott Nessi is. 
~Hova a menet lányok? - kíváncsiskodott Sam,miközben kisfiával játszott. Csikizgette,mire a kisfiú felkacagott. 
~Hozzánk! - válaszolt helyettem Ness,miközben a kacagó babát nézte mosolyogva. 
..Értem.Akkor jó szórakozást! - mosolygott Sam rám,majd mi elindultunk,Cullenék háza felé. 
                                                 Komizni ér!                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése