2013. március 7., csütörtök

Chapter.2



Első tanítási nap.

Reggel korán ébredtem. Az idő tegnaphoz képest gyönyörű volt. A nap besütőt az ablakon. Az idő hamar telik. Hiszen már azóta az esett óta, hogy az állítólagos apám eljött értem 4 kerek esztendő telt el. Azóta már 16 éves lettem, és a Forksi Gimnáziumba járók. Ami igaz hogy csak ma kezdem,hiszen Szeptember van.  Az első napom az iskolába. Július óta ezt a napot várom. Bugyi ültem az ágyamon,és a falakon lévő képeket néztem,amikor még kislány voltam,mikor meghallottam hogy kopognak.
~Lányom,siess ha nem akarsz elkésni az első napról! - hallottam meg drága nevelő anyukám hangját,mire seperc alatt kipattantam az ágyból,és a gardróbomhoz mentem. Tudtam hogy mert süt a nap,így Alicék nem mennek suliba.Így csak én és Nessie megyünk. Mivel Nessie az idősebb így ő fog vezetni,bár nekem is meg van a jogsim. Nem rég tettem le,így friss vagyok a vezetésben. Gyorsan magamra kaptam egy szolid ruhát,majd az iskolatáskámat,amit még Bella adott nekem. Persze Alice ezt is ellenezni akarta,de engem nem érdekelt. Elég makacs vagyok ahogy . Lesétáltam a lépcsőn,ahol már mindenki ott volt. Alice nagyra nyílt szemekkel nézett végig a ruhámon. 
~Ezt azonnal lecseréled! - parancsolt rám és már közelített is felém. De tudtam hogy nem fogja megengedni hogy ezt vegyem fel. Megmakacsolva magam álltam ott és egy tapotatt se mozdultam. ~Gyere! - szólt újra,de megint nem tőrödtem vele. 
~Nem akarok az első napon úgy kinézni mint egy sarokról ide tévedt ribanc. -   mondtam keményen,mire Emmett felnevetett. ~Ez nem vicc. - fordultam felé. ~Sziasztok! - köszöntem el,és egy - egy puszit adtam anya és apa arcára majd Nessie-t magam után húzva kiléptem a helyiségből. Némán szálltunk be az autójába és indultunk el az iskola felé. 
Mikor az iskolánál az autóból kiszálltam,mindenki megbámult és néhány lány még össze is sutyorgott. Kellemetlenül éreztem magam,de legalább Nessie mellettem volt.
~Minden oké? - lépett hirtelen elém Nessi. Némán bólintottam majd a hátamra tettem a táskámat és elindultam az órámra. Nekem tesi volt,míg Nessie-nek állampolgári. ~Menny végig a folyosón és utána fordulj jobbra,ahol egy másik folyó lesz. Ott a bal oldal 3.ajtó lesz,de nagy betűkkel rá van írva hogy testnevelés terem. Nem tudsz eltévedni. Sok Szerencsét.Szia! - köszönt el,majd sarkon fordult és sietősen elindult az órájára. Vettem egy mély levegőt,és én is elindultam. Mikor megtaláltam a termet kezemet a kilincsre téve,lenyomtam. Belépve az óra már nagyban folyt.De jó,első óra és már el is késtem. Mindig is utáltam a testnevelést.De csak is azért,mert két bal lábas vagyok. 
~Miss Cullen. Jó hogy betévedt! - hallottam meg a tanárnő sipákolását. Hosszú barna haja lófarokba volt kötve és valami régimódi tréning ruha volt rajta. 
~E..elnézést tanárnő,csak.. - mondtam akadozva. Miért vagyok én ilyen félénk? Utálom ezt,de komolyan. Azt vettem észre hogy egy lány hangosan felnevet,mire odakaptam a fejemet. Szőke haja össze volt kötve és rózsaszín szabadidő ruha volt rajta. Arcán 5kg smink volt,ami elcsúfította. Plázacica alakja volt. Nem is értem hogy miért egy ilyen kis városkába költözött,mikor látszik rajta hogy telis-tele van pénzel. Vettem egy nagy levegőt és elindultam az öltözöm felé,de éreztem hogy mindenki engem bámul. Szuper napnak állok elébe
                                                  Véleményt nyilvánítani ér!            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése